قیمت سئو وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

فرایند کلی تعریین تعرفه و براورد بها سئو سایت فارغ از اینکه سایت با چه سیستم مدیریت محتوایی مدیریت میشود برای کل سایتها اصول کلی و مشخصی داشته و دارد و مهمترین عوامل در تعیین بها سئو کلیدواژه ها و شرایط دامنه هستند .

قیمت سئو وردپرس

البته سئومیر با توجه به اینکه بصورت تخصصی روی وردپرس کار میکند و 90% پروژه های قبلی و جاری اش سایت های وردپرسی میباشند برای این نوع از سایتها تعرفه هایش را کمی کمتر اعلام میکند و میتوان گفت بها سئو وردپرس در مقایسه با یک سایت مثلا جوملا کمینه 10% کمتر است .. این مطلب در بین کل سئوکاران عمومیت ندارد و تنها جزئعی از تعرفه های سئو میر میباشد.

نحوه براورد قیمت
برای اینکه براورد دقیقتری توسط سئوکار انجام شود دربایستن است پیش درآمد آنالیز های کاملی از خود سایت گرفته شود , شرایط دامنه مثل عمر حوزه , اتوریتی و بک لینک , تکاپو های پیشین در شبکه های اجتماعی , سطح اعتماد گوگل به حوزه از جمله مواردی هستند که حساب شده میشوند و سپس با بررسی کلیدواژه های هدف و سطح چشم وهمچشمی در آنها اکنون که سئو کار میتواند براورد نسبتا دقیقی از بها سئو وردپرس ارائه کند.

پشتیبانی سایت

توصیه میشود برای اینکه با روش تعیین تعرفه اتمام سئو سایت آشنا شوید این نوشتار را مطالعه نمایید .

وردپرس تخصص سئو میر است
اگر بگوییم تقریبا 100% پروژهای کنونی و جاری سئو میر سایتهای وردپرسی هستند تقریبا حرف کاملا صحیحی است .

سئو میر لغایت کنون در طراحی یا بهینه سازی سایت و سئو , یا حمایت و … بیش از 1000 سایت وردپرسی مشارکت داشته است . مدیر سئو میر ( mir amir ) از افراد پرکار در گویه طراحی یا فارسی سازی قالب و افزونه های وردپرس میباشد که در انبار- انباشتگاه وردپرس میتوانید با جستجوی عبارت mir amir میزان پیشینه و فعالیت های مدیر سئو میر را متوجه شوید.

برای گرفتن بها سئو وردپرس با ما تماس بگیرید
اگر شما وبمستر یک سایت وردپرسی میباشید . و نیازمند برون سپاری بهینه سازی و سئو سایتتان هستید . میتوانید بصورت سر راست از راه تماس با شماره 09332978858 ( صفحه تماس با ما )قیمت سئو وردپرس سایت خودتان را در کلیدواژه های هدفتان گرفتن نمایید .

ثبت سفارش سئو وردپرس
البته رهنمود میشود پیش درآمد با ثبت سفارش سئو وردپرس و ارسال آدرس سایتتان و کلیدواژه ها و توضیحات کافی را برای ما ارسال کنید تا بعد از رسیدگی های لازم بها ها برای شما ارسال شوند.

پشتیبانی سایت
سایتها به انگیزه ها زیادی نیازمند بروز رسانی و فعال نگه داشته شدن هستند . حمایت سایت متناسب با شخص حامی , شرایط سایت و .. تعاریف و روش های زیادی دارد .

پشتیبانی سایت وردپرس

گروه سئو میر با افتخار اعلام میدارد اگر شما به هر دلیل نمیرسید یا نمیتوانید حمایت سایت شخصی یا شرکتی تان را خودتان یا بدست نیروهای استخدامی سپریدن دهید. ما میتوانیم با عقد یک پیمان نامه پشتیبانی مدت دار این پیشه را برای شما انجام دهیم .

پشتیبان سایت
اینکه حامی سایت چه مسئولیتهایی دارد و در قبال سپریدن چه کارهایی نسبت به صاحب سایت مسئولیت دارد متناسب با پیمان نامه کتبی یا توافق شفاهی میباشد که در آغاز پروژه حمایت سایت بین هر دو سو منعقد یا توافق شده است دارد .

همه سایت ها اععم از سایتهای فروشگاهی , خبری , شخصی , آموزشی , شرکتی , فروش فایل و … نیازمند حمایت هستند و فارغ از اینکه این سایت جایگاه فوقانی در کیوردهای منظور در نتایج گوگل دارد یا نه نیازمند بروز رسانی های مستمر میباشند که با تعرف کلی حمایت سایت عنوان میشوند.

وظایف یک پشتیبان:
بطور کلی اموری مانند تولید محتوای جدید , انتشار محتوا , ویرایش درونمایه , حذف و جابجایی محتوا , ویرایش , افزودن یا حذف عکس ها از روی سایت , دگرگونی ها در ساختار سایت , بروز رسانی همیشگی درونمایه , حمایت از جایگاه های سایت در نتایج جستجو ( این فرایندی تخصصی است و برای اینکار حامی سایت باید چیرگی یا آشنایی کافی به سئو داشته باشد) و آیتم هایی مثل در زمره وظایف یک حامی سایت قرار میگیرند که در پایان بیس و مبنای تعیین وظایف توافقی میباشد که طرفین در شروع فرایند پشتیبانی سایت داشته اند.

برون سپاری طولانی مدت سایت برای پشتیبانی
قطعا برون سپاری حمایت یک سایت برای پشتیبانی بصورت طویل مدت رهنمود ما نیست و فقط در مواردی که توان یا تخصص لازم را ندارید به صورت موقت این پیشه پیشنهاد میشود.

یک حامی سایت استخدام کنید
با پروا به اینکه سایت ها بطور همیشگی و ابدیت نیازمند حمایت و بروز و زنده نگه داشته شدن هستند رهنمود ما به صاحبان سایتها این است که برای طولانی مدت حتما به اندیشه استخدام یا تعلیم نیرویی در داخل سازمان باشند یا اگر سایت شخصی است خویش صاحبان سایت میتوانند آموزش سئو و مدیریت سایت لازم را فراگرفته و حمایت سایتشان را اتمام دهند

پشتیبانی سایت وردپرس
سیستم مدیریت محتوای وردپرس در 5 سال گذشته چنان رشد انفجاری داشته که براحتی میتوان آن را محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای سایت لااقل در ایران نامید .

پشتیبانی وردپرس , تعرفه و بها سپریدن سئو سایت وردپرسی

در ابتدای این مطلب لازم میدانم خط و مرز مشخصی بین دو عبارت قیمت سئو وردپرس و پشتیبانی سایت وردپرس ترسیم کنم . بع عبارتی حمایت از یک سایت با بهینه سازی و سئو سایت کاملا مقوله جدا از هم میباشند و نمیتوان این دو را در یک سبد جای عدل البته که در پروژه های سئو بخشی از فرایند حمایت هم قرار دارد ولی در پایان این دو گویه های کاملا جدایی از هم میباشند.

پشتیبانی سایتهای وردپرس فروشگاهی
تعرفه ها و شرایط پشتیبانی سایت وردپرس فروشگاهی متناسب با تعداد محصولات , میزان تراکنش و فروش فرآورده و بازدید سایت و سطح فعالیت و محتوا گذاری سایت متفاوت میباشد .

ولی اگر بخواهیم یک چهارچوب کلی برای پشتیبانی سایت وردپرس فروشگاهی تعیین نماییم میتوانیم تعرفه ماهیانه حمایت از این سایتها را از مبلغ 300,000 تومان تا 1,000,000 تومان اعلام کنیم

پشتیبانی سایت وردپرس خبری
سایت های خبری وردپرس کاملا شرایط اخص ای دارند و پیش از اینکه بخواهیم پشتیبانی این نوع سایت ها را قبول کنیم نیازمند بررسی محتوا و مقوله آگاهی رسانی سایت میباشد .

نکته : سئو میر پشتیبانی یا حتی بهینه سازی سایت وردپرس خبری در زمینه های سیاسی را قبول نمیکند.
برای آگاهی از شرایط و خرج های پشتیبانی از سایتهای وردپرس خبری با ما تماس بگیرید.
تعرفه حمایت سایتهای وردپرسی در دیگر گویه ها
تعرفه های سئو میر برای پشتیبانی سایت وردپرسی در سایر گویه های کار مشابه سایت های شرکتی , سایت های مجله , سایت پزشکی , آموزشی و… متناسب با سطح کار و جنبش و میزان مسئولیت هایی که صاحب سایت انتظار دارد تعرف میشود و در قالب یک پلان کامل برای صاحب سایت یا نماینده وی جهت عقد پیمان داد ارسال میشود .

منبع:

https://avashtech.com/support-site/





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: